Webshop

« terug naar overzicht 

Laadpaal voor uw klant

 

Eneco eMobility maakt de verkoop van laadpalen makkelijker voor u.


Steeds meer mensen schaffen een elektrische auto aan en hebben vragen over de bijbehorende laadpaal en laadpaal diensten. Deze klanten wilt u natuurlijk de beste service bieden.

Eneco eMobility helpt BOVAG leden met de verkoop. U hoeft alleen de NAW gegevens van uw klant in de portal in te geven en zij pakken de rest voor u op. Ze geven advies, brengen offerte uit, zorgen voor de installatie en facturatie aan de klant. U ontvangt hiervoor een vergoeding van BOVAG Ledenwinkel.

Waarom Eneco eMobility?


Hoe werkt het?

Wanneer een klant een elektrische auto bij u aanschaft, kunt u uw klant een laadoplossing van Eneco eMobility aanbieden. Hiervoor hoeft u alleen de basis NAW-gegevens van uw klant in te vullen in uw portaal van Eneco eMobility. Vanaf hier neemt Eneco eMobility alle communicatie met de klant over.

Eneco eMobility neemt contact op met de klant en brengt op basis van alle specifieke klantwensen een offerte uit. Als de klant akkoord gaat en de laadpaal geïnstalleerd is, factureert zij de klant rechtstreeks.


Voordelen voor u:

  • Geen technische kennis nodig;
  • Binnen 2 minuten is de aanvraag geregeld;
  • De aanvraag is geheel vrijblijvend;
  • Gebruiksvriendelijk klantportaal bij Eneco eMobility;
  • Inzicht in alle aanvragen per klant;
  • Geen facturatie-afhandeling én geen factuurrisico;
  • Vergoeding per geïnstalleerde laadpaal.


Ook makkelijker laadpalen verkopen?

Als u uw gegevens achterlaat via onderstaande link, dan neemt Eneco eMobility contact met u op het voordeel voor u specifiek te benoemen. Geheel vrijblijvend uiteraard!

Wilt u weten wat de vergoeding voor u is?

Laat hiervoor uw gegevens achter in onderstaand formulier:

Deze website gebruikt cookies waarmee wij het gedrag van bezoekers analyseren en onze website verbeteren. Lees onze cookieverklaring.